۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

سرپرست کمیته جوانان خبر داد:

یک مربی لیگ برتری روی نیمکت تیم فوتبال جوانان ایران می‌نشیند

یک مربی لیگ برتری روی نیمکت تیم فوتبال جوانان ایران می‌نشیند

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای انتخاب سرمربی تیم جوانان کشورمان گفت: تا پایان لیگ برتر صبر کنید چرا که تلاش ما این است یک مربی خوبی لیگی را برای این تیم انتخاب کنیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: اگر دو هفته دیگر تحمل کنید تا لیگ به پایان برسد یک مربی را به عنوان سرمربی معرفی می‌کنیم. مذاکرات خوبی دراین باره صورت گرفته و سعی می‌کنیم که یک مربی لیگ برتری خوب را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کنیم. تلاش ما از ابتدا هم این بوده که همه جوانب را برای انتخاب سرمربی تیم جوانان در نظر بگیریم و عجولانه در این باره تصمیم نگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزبانی رقابت‌های جوانان آسیا به ایران رسیده است، توضیح داد: روز گذشته با مسئول کمیته مسابقات AFC که برای تدریس ناظران بازی‌ها به تهران آمده بود گفتگوهایی را داشتیم تا میزبانی دور نهایی را بگیریم که وی در این باره رایزنی‌هایی را صورت داد ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ داد از آنجا که سال گذشته مرحله نهایی این مسابقات در غرب قاره برگزار شده بود این بار میزبانی به یک کشور از شرق آسیا اهداء خواهد شد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال افزود: از آنجایی که میزبانی نوجوانان و جوانان مشخص شده بود ما به رایزنی‌های خودمان ادامه دادیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد کشورهای قطر، اردن و فلسطین میزبان بازی‌های مقدماتی جوانان آسیا در غرب قاره هستند و دو کشور دیگر هم می‌توانند اعلام آمادگی کنند که بلافاصله این کار را انجام دادیم و AFC هم نام ایران و عراق را در بین پنچ کشور میزبان مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در بخش غرب قاره قرار داد.

کد خبر 2039662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha